חברות אבטחה במרכז

אם אתם מחפשים חברות שמירה במרכז הארץ לחברה, לארגון או לבית שלכם, המספקות שירות מקצועי, מקיף ויעיל, כדאי שתכירו את חברת מוקד שחר, המובילה בתפיסת ביטחון אקטיבית ובטכנולוגיה וחדשנות. החברה פועלת במרכז בפריסה רחבה, מבוקרת על ידי מוקד מבצעי מתקדם הפועל סביב השעון, ובנוסף מספקת ומתקינה בהתאמה אישית מלאה כל ציוד אבטחה נדרש כגון מערכות אזעקה, גלאים, מערכות בקרה ומחוללי עשן. במילים אחרות, בחירה בחברתנו תאפשר לכם לישון בשקט בידיעה שהפקדתם את היקר והחשוב לכם בידיים אמינות ורציניות.

תפיסת אבטחה מתקדמת ואישית

אנו במוקד שחר דוגלים בגישות אבטחה ושמירה המתבססות על זיהוי הצרכים והבעיות של כל לקוח, ומותאמות לנתוני ומאפייני הפשיעה במרכז. גישה זו הובילה ליצירת מערך מיגון, אבטחה ושמירה מוביל המשלב מגוון כלים ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שחולשים על קשת רחבה של תחומי פעילות. שילוב זה מספק מערך אבטחה מקיף, איכותי ושלם עם מענה יעיל ומהיר לכל צורך וקריאה עשרים וארבע שעות ביממה.

מעטפת שירות איכותית וייחודית

אמנם, יש לא מעט חברות אבטחה במרכז אך מעטות מהן יכולות לספק מכלול נתונים איכותי, יעיל ומתקדם כפי שלנו במוקד שחר יש להציע. הנתונים שלנו נשענים על גישת אבטחה טכנולוגית אקטיבית המובילה בכל הארץ, ומיושמת בהצלחה בזכות ניסיון של מעל שלושים שנה בתחום. לכן, אנו מסוגלים להעניק ללקוחותינו מעטפת שירות איכותית וייחודית הכוללת בין היתר את השירותים הבאים:

  • מוקד מבצעי מתקדם ומשוכלל – מאושר על ידי מכון התקנים ומשטרת ישראל, ופועל בכל ימות השנה סביב השעון בפריסה רחבה. המוקד מאויש על ידי צוות מקצועי ומיומן הפועל עם מגוון טכנולוגיות מתקדמות, לרבות מערכת "מוקד רואה" דו כיווני ומערכת אוקטופוס אקטיבית, המאפשרות מתן מענה מהיר וממוקד לעשרות פניות ואירועים בו זמנית.
  • חטיבת שמירה וסיור – פועלת לצד המוקד המבצעי ומורכבת מצוות איכותי ומסור העובר הכשרות מקצועיות ומורכב מבוגרי קורסי פיקוד ויחידות שדה צהליות.
  • אגף טכנולוגי – אחראי על תכנון מערכות מיגון מגוונות ומתקדמות, והתקנתן בהתאמה אישית לצרכי ונתוני כל לקוח. בין היתר, אגף זה מוסמך ואמון על התקנת מערכות אזעקה ממוחשבות, מערכות טלוויזיה במעגל סגור עם אפשרות לצפייה מרחוק, וכן תכנון והתקנת מערכות גילוי עשן, מערכות הקלטה דיגיטליות, מערכות בקרת כניסה ואינטרקום, ומערכות תקשורת.

שירותי אבטחה ושמירה במרכז

להזמנת שירותי אבטחה ושמירה במרכז בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד מידע בנושא, צרו קשר עם מוקד שחר בטלפונים *5300 ו- 073-2652020.